Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Krzysztof Krol (krol_at_polbox.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 21:18:34 MET DST

Andrzej Bursztynski napisał(a) w wiadomości: ...

>Łatwo się domyślić - ja nie mam dowodów więc nie będę szkalował i to
>publicznie -) Teraz nie udziela się politycznie po przegranych wyborach
>za to zrobił się dziennikarzem-specjalistą od .. Internetu.

Dziekuje za niezwykle ciekawa wymiane postow. Przez pewien czas nie bylem
pewien o kogo chodzi :)))))
Wyjasnienia:
1. Nie ukrywalem sie. Czasami wystepowalem po prostu ze skroconym
nazwiskiem.
2. W FIDO laczylem sie z kilkoma BBS-ami. Najczesciej do HOF
3. Nie przegralem wyborow, tylko sie wycofalem z kandydowania (nie wiem czy
przegralbym czy wygralbym)

KK