Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 12:49:08 MET DST

B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:
>Ja przepraszam, ze bede ,,troche'' bezczelny..

czy dowodem na bezczelność jest pisanie cudzysłowów podwójnych
za pomocą cudzysłowów pojedycznych? to chyba tin pisał coś
o tysiącach $ jakie wydaje Sieć na moje posty... ile kosztuje
dublowanie cudzysłowów?

>Ile masz/ma Pan latek ?????

no proszę... 5 pytajników... do tego niejednoznaczny zwrot osobowy,
chyba zacznę obliczać... nagłówek ma 1kb, podobno to 50% postu,
czyli średnia długość "body" postu to też 1kb, dwa cudzysłowy to będzie
2bajty, plus 4 pytajniki to będzie 6 bajtów, formy osobowe darujemy...

>Jaki ,,znany czlowiek''

kolejne 2 bajty, to już 8

>bedzie w jakis tam Panie internet

pisanie "internet" z małej litery --> prowokowanie grupowiczów do
poprawiania na "Internet" - uff.. to pewnie da z 10 dodatkowych
postów.. pomińmy, załóżmy, że to było niechcący ;)

>czy .. jak to
>lecialo?? co... nosy ... niee...a newsy tak ? zabawial...

freudowska pomyłka, poprawność polityczna, a może świadomy antysemityzm?
hmm... ale tych kropek też sporo

>Chlopie !

nagła zmiana formy osobowej, do tego poparta wykrzyknikiem oddzielonym
od członu głównego... strach w oczach

>Tacy ludzie maja dzien po uszy zapchany i ani im w glowie jakies
>newsy/poczta...

dzień po uszy? świadome nawiązanie do pępków i mieszkających tam stworków,
prowokowanie grupowiczów do zapychania prhn (kolejny post! kolejne
setki/tysiące $)

>Bartek M.

w pierwszej chwili możnaby pochwalić zastępowanie nazwiska jedną literką
i następującą po niej kropką, ale z drugiej strony - za chwilę następuje
sygnaturka... uuuu... nieładnie, nieładnie...

>____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl

świadome wydłużanie nazwy konta pocztowego, koszt rośnie wraz z ilością
wysyłanych maili, do tego rośnie po raz kolejny z powodu błędow, na
jakie narażeni są użytkownicy w trakcie wstukiwania adresu

wyjątek potwierdza regułę (patrz subject)

PS. przepraszam, jest późno, przeczytałem wszystkie interesujące newsy
    i mi się nudzi :-)