Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Wed 16 Sep 1998 - 18:52:09 MET DST

Dnia Wed, 16 Sep 1998 11:37:16 GMT Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> naskrobal(a):
: Zastanawia mnie od pewnego czasu jedna rzecz. Dlaczego np. na grupach
: dyskusyjnych tak trudno spotkać kogoś znanego publicznie? Przecież człowiek
: znany i bogaty ma chyba możliwość do używania Internetu a pisanie na newsy
: do niczego nie zobowiązuje (w ostateczności można nie podawać swojego
: e-maila). Rozumiem, że np. politycy raczej nie mają czasu na jakieś
: komputery, ale co z uczonymi? Albo czy ktoś np. widział gdzieś na
: newsach Billa Gatesa? :)
: Czy jeżeli ktoś z takich ludzi pisze coś na newsach to robi to pod
: pseudonimem? Bo jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że ludzie rezygnują
: z Usenetu...

Ja przepraszam, ze bede ,,troche'' bezczelny..

Ile masz/ma Pan latek ?????

Jaki ,,znany czlowiek'' bedzie w jakis tam Panie internet czy .. jak to
lecialo?? co... nosy ... niee...a newsy tak ? zabawial...

Chlopie ! Tacy ludzie maja dzien po uszy zapchany i ani im w glowie jakies
newsy/poczta...

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl