Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 15:56:48 MET DST

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:

> czy dowodem na bezczelność jest pisanie cudzysłowów podwójnych
> za pomocą cudzysłowów pojedycznych? to chyba tin pisał coś
> o tysiącach $ jakie wydaje Sieć na moje posty... ile kosztuje
> dublowanie cudzysłowów?

A ja nie jestem w stanie policzyć, ile mnie kosztował ten posting.

> świadome wydłużanie nazwy konta pocztowego, koszt rośnie wraz z ilością
> wysyłanych maili, do tego rośnie po raz kolejny z powodu błędow, na
> jakie narażeni są użytkownicy w trakcie wstukiwania adresu

Jaki jest koszt czytania takich postingów? (maile to coś innego, bo ja
cudzych maili nie czytam).

> PS. przepraszam, jest późno, przeczytałem wszystkie interesujące newsy
> i mi się nudzi :-)

Najwyraźniej. Mnie jednak się nie nudzi i cenię swój czas.

P.S.
Gratulacje, jesteś równo dwusetną osobą w moim killfile. *plonk*

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69