Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 13:16:33 MET DST

Jacek Popławski wrote:

>czy dowodem na bezczelność jest pisanie cudzysłowów podwójnych
>za pomocą cudzysłowów pojedycznych? to chyba tin pisał coś
>o tysiącach $ jakie wydaje Sieć na moje posty... ile kosztuje
>dublowanie cudzysłowów?

Mnie niż potrajanie kropek na końcu każdego zdania -)

[..]

>w pierwszej chwili możnaby pochwalić zastępowanie nazwiska jedną literką
>i następującą po niej kropką, ale z drugiej strony - za chwilę następuje
>sygnaturka... uuuu... nieładnie, nieładnie...

>świadome wydłużanie nazwy konta pocztowego, koszt rośnie wraz z ilością
>wysyłanych maili, do tego rośnie po raz kolejny z powodu błędow, na
>jakie narażeni są użytkownicy w trakcie wstukiwania adresu
[..]
>PS. przepraszam, jest późno, przeczytałem wszystkie interesujące newsy
> i mi się nudzi :-)

Więc na drugi raz zamiast opcji "Post" wybierz "Send private e-mail"
- wtedy uzyskamy idealną kompresję bo zamiast wszystkich znaków będzie
ich zero. Lepszej oszczędności nie trzeba.

[followup-to: poster]

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.