Re: www.warszawa.pl...

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 02:16:40 MET DST

On 98.09.09 Arkadiusz Wachol pressed the following keys:

> Nie ma to sie nijak [raczej] do opisywanego zdarzenia z domenami, ale
> ruchomosc rzeczy ma bardzo wielki wplyw, np. w wypadku kupna od osoby
> nieuprawnionej. Nie chce mi sie tego dokladnie opisywac. Wszystko sprowadza
> sie do tego, ze jak masz kradziony, to chociaz go kupiles w dobrej wierze,
> to i tak jeszcze przez 3 lata nie jest Twoj.

Co ma się wkrótce zmienić (lub już się zmieniło?). Nabycie praw tytułem
zasiedzenia do przedmiotów nabytych od osoby nieuprawnionej do dysponowania
nimi następuje (jak tu podałeś) po trzech latach. W cywilizowanych krajach
okres ten jest znacznie dłuższy.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--