Re: www.warszawa.pl...

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 02:13:32 MET DST

On 98.09.08 Tomasz Krawczyk pressed the following keys:

> Tak, ale to dotyczy zakupu "z drugiej reki". Kupujac samochod np. w
> salonie Fiata czy Daewoo nie jestes narazony na takie przykrosci.
>
> Tak samo jest z domena. Nie zostala zakupiona od "znajomego" za 20 zl,
> tylko w JEDYNEJ firmie, ktora zapewnia taka mozliwosc.

Jest takie ładne angielskie słowo, któremu nie mogę w tej chwili[1] przypisać
odpowiedniego tłumaczenia: irrelevant. To, że kupiłeś coś za ciężkie
pieniądze, w salonie firmowym nie musi oznaczać, że ten towar nie jest
kradziony. I jeśli byłby kradziony, to nie miałbyś do niego prawa tak samo,
jak do kupionego od żula za flaszkę... Tu nie chodzi o intencje, tylko o
fakt, że w niemoralnym jest nabywanie w jakikolwiek sposób praw do
przedmiotu, którego pozbawiony został w nielegalny sposób jego właściciel.

Gad

[1] no późno już i padam ryjem na klawiaturę... :(

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Nawet jeśli wbiję Ci nóż w plecy, będzie to czyste pchnięcie.]--------