Re: www.warszawa.pl...

Autor: Arkadiusz Wachol (awacho_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 22:15:31 MET DST

Lech Szychowski wrote in message <6t5q7l$qf2$4_at_news.pse.pl>...
>In pl.regionalne.warszawa Arkadiusz Wachol <awacho_at_friko.onet.pl> wrote:
>
>:>: IMO jak kupil taka, czy inna domene to jest juz jego i koniec.
>:>Nieśmiało przypominam casus samochodu...
>: Ktory poniekad jest rzecza ruchoma. [Niesmialo ;)]
>
>A czy to ma (prawnie) w tym przypadku jakieś znaczenie?
Nie ma to sie nijak [raczej] do opisywanego zdarzenia z domenami, ale
ruchomosc rzeczy ma bardzo wielki wplyw, np. w wypadku kupna od osoby
nieuprawnionej. Nie chce mi sie tego dokladnie opisywac. Wszystko sprowadza
sie do tego, ze jak masz kradziony, to chociaz go kupiles w dobrej wierze,
to i tak jeszcze przez 3 lata nie jest Twoj.
Pozdrawiam
A.Wachol
awacho_at_sgh.waw.pl
awacho_at_friko.onet.pl