Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 19:59:58 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> napisał(a) w artykule
<6tbm9f$dfh$1_at_spray.atcom.net.pl>...

> A dlaczego np. handel jablkami jest dobry, a handel domenami nie?
> Gdyby tak zlikwidowac caly handel, a zostawic tylko produkcje i uslugi,
> wszystko powinno staniec......
  [...]

  Otoz kazdy handel jest dobry (albo zly - tu zdania sa podzielone,
  przykladow podawac nie mam zamiaru) ale zupelnie NIE DOTYCZY
  polskiego internetu (a temu ponoc poswiecona jest grupa POPLIP).
  Zatem jezeli chcecie klocic sie na te tematy - przeniescie sie
  prosze na pl.biznes...

  Wojtek