Re: Procedury administracji domena oraz NASK

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 13:44:39 MET DST

"Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

>To zalezy TYLKO od NASK :(
>I nie bedzie na to zadnej sily dopoki nie powstanie polski NIC.
>---mgb

chyba nie. skoro nie ma slowa o usuwaniu delegacji, to oznacza tyle
ze delegacje sa elementem nieusuwalnym w swietle 'cudownego' regulaminu NASK.

tak wiec jakiekolwiek modyfikacje w istniejacych domenach sa dzialaniami
sprzecznymi z samym regulaminem NASK. czyli NASK nagminnie lamie
regulamin stworzony przez siebie.