Re: www.warszawa.pl...

Autor: Krzysztof Osiecki (krzycho_at_amiga.to.jest.to)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 14:39:12 MET DST

In pl.regionalne.warszawa Nina <nina_at_spamy.won.friko.onet.pl> wrote:
: [Nie psuj moich polskich literek!!! Może zanim zaczniesz
: rewolucjonizować polski system domen, nauczyłbyś się poprawnie
: konfigurować swoje oprogramowanie do newsów? ;> ]
: [...]
: Nie miałeś czasem w rodzinie jakiegoś Żyda? Choćby w średniowieczu?
: Wiesz, gdybyś miał, to mógłbyś twierdzić, że krytykowanie niebieskich
: kwiatków na stronie www.warszawa.pl jest przejawem antysemityzmu ;>
za to Ninę lubię :)

: Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
: kiedy tylko pozwoliłam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
: NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
: 'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.
a ja jestem ciekawy ile gościu dał łapówki na zarejestrowanie tej domeny,
tudzież jak dużo nakrapianych imprez zorganizował... wszak w regulaminie
stoi jak wół, że trzeba mieć jakieś podstawy do nazwy domeny, oraz to, że
delegacja domeny może być cofnięta w określonych przypadkach.

pozdrowienia dla Najbardziej Aktywnego operatora Sieci Komputerowych :)

        Krzysztof.