Re: www.warszawa.pl (bylo: NASK mnie okradl, listy Pana Michala)

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 00:54:01 MET DST

Nina wrote in message <35f43bde.21355287_at_news.tpnet.pl>...

> Moim zdaniem to jest oburzające, że pierwszy lepszy człowiek z
ulicy,
>który ma po prostu trochę pieniędzy, może sobie wykupić domenę
>www.warszawa.pl i miesiącami trzymać na stronie niebieskie kwiatki!
> Ale, ale... Czy ja dobrze rozumiem, że domenę rejestruje się na rok?
>Czy to znaczy, że można słać jakieś protesty do NASK-u, żeby nie
>przedłużali Arturowi Grzymale dzierżawy domeny www.warszawa.pl?

Takie moje przemyslenie. Nie interesuje mnie co jest pod podanym
adresem. Moze byc krzyz do gory nogami i stado XXX'ow. Problem polega
na tym, ze organizacja/firma/czy Bog wie jakie miano powinien miec
NASK szafuje sobie domenami a nastepnie odbiera je NIE ZWRACAJAC
KOSZTOW. Ba. w/g mnie powinien byc obciazony dodatkowymi kosztami. To,
ze domena nie powinna byc zarejstrowana to inna sprawa. No ale widac
tam ludzie maja w nogach to co powinni miec w glowie. Prosze nie
patrzec na pobudki kierujace osoba, bo to nie jest w tym momencie
najwazniejsze.
Na miejscu Pana Artura pewnie bym zaskarzyl NASK za nie wywiazanie sie
z umowy. No i bylby wreszcie precedens, ze nawet jak sie ma monopol,
to nalezy liczyc sie z klientem.

>Nina
>--
>Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___