Re: www.warszawa.pl (bylo: NASK mnie okradl, listy Pana Michala)

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 10:42:08 MET DST

On Mon, 07 Sep 1998 22:54:01 GMT, "Tomasz Krawczyk"
<tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl> wrote:

> Takie moje przemyslenie. Nie interesuje mnie co jest pod podanym
> adresem. Moze byc krzyz do gory nogami i stado XXX'ow.
        Na stronie www.warszawa.pl??? Krzyż i co jeszcze? Gilotyna?...
        Dobra, Ciebie to nie interesuje i nie musi. Powinno to natomiast
interesować NASK, IMHO. Skoro już domeny są rejestrowane byle komu, bez
względu na prawo chętnego do nazwy, za której używanie płaci, to niechby
przynajmniej po roku sposób, w jaki domena została wykorzystana przez
osobę, która do nazwy żadnego prawa nie ma, wpływał na przedłużenie
umowy bądź nie przedłużenie.

> Problem polega
> na tym, ze organizacja/firma/czy Bog wie jakie miano powinien miec
> NASK szafuje sobie domenami a nastepnie odbiera je NIE ZWRACAJAC
> KOSZTOW. Ba. w/g mnie powinien byc obciazony dodatkowymi kosztami.
        ??? Czy jesteś pewien, że na tym właśnie polega problem z domeną
www.zamość.pl? Bo ja odniosłam wrażenie, że Artur nie domagał się od
NASK-u zwroty opłaty, tylko zwrotu domeny. Być może pieniądze czekają na
niego w kasie NASK-u lub na poczcie.

> Na miejscu Pana Artura pewnie bym zaskarzyl NASK za nie wywiazanie sie
> z umowy. No i bylby wreszcie precedens, ze nawet jak sie ma monopol,
> to nalezy liczyc sie z klientem.
        Oczywiście, niech skarży.
        Z drugiej strony - 'liczenie się z klientem' powinno mieć swoje
granice w przypadku tak prestizowych domen, jak www.warszawa.pl.
Posiadanie paru złotych i bycie 'klientem' nie powinno być
wystarczającym usprawiedliwieniem do trzymania w nieskończoność na
stronie www.warszawa.pl niebieskich kwiatków czy innego chłamu.

> Tomasz Krawczyk

Nina

--