Firma NASK a prawo.

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 12:55:43 MET DST

: nie czytalem dokladnie regulaminu. ale chyba mozna sie przyczepic do
: okreslenia, ze domena bedzie wazna przez rok. tzn. wyciagnac z tego
: stwierdzenia wszystkie mozliwe domniemania. tak wiec nask pobiera
: oplate nie tylko za samo zarejestrowanie domeny, lecz takze za jej
: utrzymanie przez okres jednego roku.
Ja przeczytalem regulamin kilkakrotnie i nie bylo tam ani slowa
o rocznej oplacie utrzymaniowej. Jezeli NASK przysle mi fakture
za utrzymanie roczne domeny, to bedzie oszustem oraz dopusci sie
przestepstwa "proby wymuszenia korzysci finansowych" oraz "szantazu".

Mam nadzieje, ze w koncu przestana Panstwo poblazac firmie, ktora
traktuje swoich klientow jak smieci.

Artur Grzymala

ps. Wydaje mi sie, ze domeny w internic kosztowaly 50$ rocznie. Teraz
    kosztuja 35$ rocznie. Firmy, ktore zarejestrowaly domene przed
    obnizka placa chyba nadal 50$, bo na takie warunki sie zgodzily.
    Jezeli zgodzilem sie na dozywotnia oplate za domene, to nikt nie
    ma prawa jej usunac. Na oplaty roczne sie nie zgadzam. Nawet w imie
    dobra spolecznego.