Re: Znaki towarowe (Re: NASK mnie okradl, co robic?)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 12:30:31 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
>Przykro mi, ale nie widze wsrod administrowanych przez CO domen
>zadnego, tym bardziej cudzego, znaku towarowego.
>Czy moglbys w odpowiedzi na ten post przeslac ich liste?
>Prosze.
>
>Artur Grzymala

nie czytalem dokladnie regulaminu. ale chyba mozna sie przyczepic do
okreslenia, ze domena bedzie wazna przez rok. tzn. wyciagnac z tego
stwierdzenia wszystkie mozliwe domniemania. tak wiec nask pobiera
oplate nie tylko za samo zarejestrowanie domeny, lecz takze za jej
utrzymanie przez okres jednego roku.
mysle ze jednak rejestrujac domene, trzeba zmuszac nask, by w umowie
w formie pisemnej byl jawnie zawarty ten punkt.

pozdrawiam,

ps: moze tak PSI wywrze nacisk na nask w tej kwestii ?