Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 03:21:17 MET DST

: Panowie, nie dajmy sie zwariowac!
Zgadzam sie z tym stwierdzeniem.

: Niemniej jednak oczywiste jest chyba, ze dla dobra spolecznego
: domena taka powinna raczej byc wlasnoscia Urzedu Miejskiego
Nie wiedzialem, ze dobro spoleczne buduje sie w ten sposob.

: Oczywiste
: jest chyba jednak, ze www.zamosc.pl zaden uzytkownik sieci nie
: potraktuje jako subdomene lecz slusznie bedzie domniemywal, ze
: znalezc tam powinien strony www Urzedu Miejskiego w Zamosciu!
Nie, to oczywiscie nie jest oczywiste. Strony urzedow miejskich
znajduja sie w domenie um.gov.pl. Jezeli uzytkownicy internetu nie
zdaja sobie z tego sprawy, to znaczy, ze rzad wlozyl zbyt malo
pieniedzy podatnikow w naglosnienie tego faktu.

: Nie wydaje mi sie, zeby pozostawala tu jakakolwiek
: watpliwosc i nie widze powodu, zeby nad tym tak gorliwie dyskutowac!
Moje watpliwosci opisalem powyzej. Mam tez wiele watpliwosci dotyczacych
przyczyny zamieszania - regulaminu rejestracji domen firmy NASK.

Artur Grzymala