Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Piotr Jakubczak (cutspamhere.pj_at_zigzag.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 17:19:59 MET DST

Panowie, nie dajmy sie zwariowac!
Oczywiscie NASK postapil nieuczciwie zaprzestajac swiadczenia
uslugi wbrew umowie i jak sadze nikt tego nie kwestionuje!
Niemniej jednak oczywiste jest chyba, ze dla dobra spolecznego
domena taka powinna raczej byc wlasnoscia Urzedu Miejskiego
w Zamosciu. Oczywiscie Artur twierdzi, ze sprawa rozbija sie o
poddomene. Zgoda, gdyby chodzilo o domene firma-artura.zamosc.pl
podejrzewam, ze firma NetSystems nadal by ja utrzymywala. Oczywiste
jest chyba jednak, ze www.zamosc.pl zaden uzytkownik sieci nie
potraktuje jako subdomene lecz slusznie bedzie domniemywal, ze
znalezc tam powinien strony www Urzedu Miejskiego w Zamosciu!
Nie zmienia to faktu, ze NASK postapil nieuczciwie i uwazam, ze
sa podstawy aby domagac sie zadoscuczynienia. Problem powstal
moim skromnym zdaniem z tego powodu, ze NASK na zmiane badz
to zbyt rygorystycznie badz zbyt nonszalancko szafuje domenami.
Oczywiscie to NASK powinien od razu uznac, ze nazwa www.zamosc.pl
powinna byc przypisana serwerowi http UM w Zamosciu, a nie
sprzedawac ja jako subdomene! Zawinil zdecydowanie NASK i
powinien poniesc tego konsekwencje, niemniej jednak zgodnie
z porzadkiem jaki powinien byl zapanowac w tej dzedzinie od
poczatku, domena stala sie wlasnoscia UM w Zamosciu i tak
zostac powinno! Nie wydaje mi sie, zeby pozostawala tu jakakolwiek
watpliwosc i nie widze powodu, zeby nad tym tak gorliwie dyskutowac!

Piotr