Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 17:12:17 MET DST

In pl.listserv.polip Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

: 5. Oplacilem fakture.
: 6. Obecnie domena nie jest obslugiwana czyli nie istnieje.
: 7. Poniewaz nie mam czegos, za co zaplacilem, wiec uwazam, ze zostalem
: okradziony.

W zasadzie masz rację, choć nie na pewno. Dlaczego nie na pewno?
Z tego samego powodu, z którego trudno przyznać całkowite prawo
do nazywania "kradzieżą" czynności odebrania komuś samochodu,
który został ukradziony komu innemu i sprzedany przez złodzieja
tej osobie, której jest własnie odbierany.
[to nie jest analogia do Twojej sytuacji, tylko wytłumaczenie
mojego zastrzeżenia "w zasadzie, choć nie napewno"]

: Czy to sa uproszczenia? Moim zdaniem, firma ktora sprzedala mi usluge,
: a teraz nie chce sie z niej wywiazywac, zwyczajnie mnie okrada.

Powiedzmy oględniej: jeśli czyni to bezpodstawnie, to nie jest w porządku.

: NASK jest takim samym dostarczycielem uslug internetowych jak inni

No, nie do końca taki samym, ale zasadniczo masz IMHO rację.

: i ze swoich obowiazkow winien sie wywiazywac.

A to już nie budzi żadnych wątpliwości.

: zas po drugie, wymoc na tymze gwarancje utrzymania
: poddomen na niegorszych warunkach,

Dodaj "przez okres, na który ma zawarte umowy z właścicielami poddomen",
to się zgodzę.

: po czym przeslac ta pisemna gwarancje do wszystkich zainteresowanych stron.

Fakt, byłoby to bardzo miłe.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -