Re: NASK mnie okradl, co robic? (wyjasnienia dla adm-c)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 10:02:38 MET DST

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 1 Sep 1998 08:23:50 +0000 (WAT)
From: Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl>
To: Waldemar Waszek <waldekw_at_zamosc.um.gov.pl>
Cc: hofmokl_at_nask.pl, dns_at_nask.pl, adm_at_nask.pl, dadm_at_nask.pl,
    wojteh_at_netsystem.pl
Subject: Re: Zadam zwrotu domeny www.zamosc.pl

Szanowny Panie Waldemarze.

Zgodnie z Panska prosba przesylam moje odpowiedzi na zadane w Panskim
liscie pytania. Presylam je do wszyskich zainteresowanych stron, w tym na
listy dyskusyjne.

> Szanowny Panie Arturze !!!
>
> Dokonuje Pan spolecznego zamieszania w sprawie , ktora tak naprawde
> szerokiego grona - wraz z grupami dydkusyjnymi - nie interesuje .
> Pisze Pan , ze informatyk Urzedu Miejskiego nie orientuje sie w sprawie
> opisywanej przez Pana . Jest to prawda jedynie po czesci i dotyczy
> zamieszania , ktore Pan stworzyl .
Zamieszanie stworzyl NASK, a nie ja.

> Nie umniejszajac niewatpliwych panskich umiejetnosci informatycznych , a
> co za tym idzie - rowniez tych w administracji domenami , chcialbym aby
> Pan poinformowal grono juz poinformowane i zainteresowane , w jaki
> sposob wszedl Pan w posiadanie tej problemowej domeny - skoro - jak mi
> wiadomo , taki akces nalezy umotywowac i powinien on miec zwiazek z
> pozniejsza dzialanoscia - lacznie z powiazaniem nazwy domeny i
> uzytkownika .
Oczywiscie, poinformuje przesylajac Panski list na grupy dyskusyjne i
zalaczajac do niego swoje wyjasnienia. Przykro mi, ale od lutego
obowiazuje regulamin znoszacy koniecznosc jakichkolwiek powiazania. Poza
tym, ja nie rejestrowalem domeny zamosc.pl.

> To chyba setki telefonow i mail'ow... , bo w swietle prawa przeciez -
> Pan nie posiada imienia , nazwiska czy firmy ZAMOSC !!!!!???? .
Nie "posiadam" tez domeny zamosc.pl. Nie interesuje mnie cala domena
zamosc.pl, ale jej jedna poddomena.

> Moim zdaniem - nie miala miejsca tu zadna kradziez - jak Pan to kiedys
> wczesniej nazwal - lecz zamieszanie to jest - podejrzewam - wynikiem
> panskich wczesniejszych , kolezenskich ukladow w NASK'u , ktore
> pozwolily Panu na zarejestrowanie domeny dla siebie pod nazwa miasta z
> listy Swiatowego Dziedzictwa Kultury ( zabytek klasy 0 ).
Przykro mi, ale bylem pracownikiem technicznym NASK przez trzy miesiace i
w tym okresie nie nawiazalem zadnych kolezenskich ukladow z
odpowiedzialnym od 02.98 za rejestracje wszystkich domen dzialem
administracji. Bardzo mi sie nie podoba proba zrobienia ze mnie
"koleszki". Domena zostala zarejestrowana zgodnie z regulaminem, ktorego
NASK w moim przypadku dokladnie przestrzega. Nie wiem natomiast, jakim
prawem domena zamosc.pl administruje firma Netsystem i mnie to nie
interesuje, dopoki utrzymuja moje poddomeny. Powtarzam jeszcze raz; nie
zarejestrowalem dla siebie nazwy miasta (nawet klasy 0). Jezeli ktos tak
Panu powiedzial, to wprowadzil Pana, najprawdopodobniej umyslnie, w blad.

> Nasuwa sie pytanie : dlaczego nie www.krakow.pl lub venezia.com.pl .....
Nie widzie zadnego zwiazku z tematem, moze poza historycznym wydzwiekiem
zwrotu "Nasuwa sie pytanie".

> Prosze mnie nie obrazac , ze nie jestem zorientowany i wysylac to w
> swiat , poniewaz nawet sie nie znamy .
Bardzo Pana przepraszam, ale nie obrazilem Pana. Jezeli, bedac
administorem domeny publicznej wyjasnia Pan zwiazanych z nia
problemow, to moim zdaniem, tylko dlatego, ze zbiera Pan wszelkie
potrzebne do tego informacje. Moje listy sa jedynie proba przyspieszenia
procesu nabierania orientacji.

> Pozdrawiam ,

Pozdrawiam,
Artur Grzymala