Re: ZOOM 56kbps nie dziala wieczorem z TP SA

Autor: Jakub Martyński (Jakub.Martynski_at_spam.is.lame.org)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 12:39:22 MET DST

/ Krzysztof Pulapa <jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl> napisał(a):
| Przeciez US Sportster jest duzo drozszy od innych modemow a z
| TPSA wspolpracuje jeszcze gorzej niz reszta .
Że niby co? Że niby Sportki gorzej współpracują z tpsa? Mało używałeś
Sportków, och mało i pewnie na dobrych liniach. Nie znam lepszego
modemu w tej klasie cenowej.. no może jakies zyxle chyba jeszcze
są.. Ale z moich testów USR'a (ponad cztery lata przez niego
modemowałem) jasno wychodzi, że ktoś kto chce mieć porządne połączenia
spokojnie może kupować USR'a.

| Co ciekawsze , eksploatuje jeszcze Rockwell Data-Fax 14400 i nie
| mam z nim zadnych klopotow , pracuje o niebo lepiej niz Sportster ;-)

Ehh, ehh.. Patrz wyżej. :-)

--
Czy hrabina czy kucharka
Byle była w kroku szparka.