Re: ZOOM 56kbps nie dziala wieczorem z TP SA

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 09:30:50 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
> coz.. kupujac duzego fiata, nie nalezy oczekiwac komfortu jazdy
> mercedesem ;) modemy oparte o Rockwella po prostu tak maja ;>
> dostales tyle, za ile zaplaciles. miej pretensje tylko do siebie :P
> pozdrawiam,
> karpio

  Przeciez US Sportster jest duzo drozszy od innych modemow a z
  TPSA wspolpracuje jeszcze gorzej niz reszta .

  Co ciekawsze , eksploatuje jeszcze Rockwell Data-Fax 14400 i nie
  mam z nim zadnych klopotow , pracuje o niebo lepiej niz Sportster ;-)

--
Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska
  E-mail: jimi_at_irc.pl, jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl, jimi_at_samorzad.ml.org