Re: rejestracja polaczen

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 13:03:58 MET DST

>Dokladnie tak to wyglada, w nastepnym kroku odcinany jest telefon lub jesli
>pokrzywdzony sobie tego zyczy, kieruje sprawe do Prokuratury.Oficjalny
adres na
>ktory nalezy kierowac wszelkie sprawy dotyczace naduzyc w Internecie
(dotyczace
>klientow TP S.A.) nalezy kierowac na adres abuse_at_tpsa.pl lub kontak
>telefoniczny: +48 22 6256457x165 - 168 - p. Marek Dudek

Tylko dlaczego takiej informacji nie ma na Panstwa WWW... Dlaczego takiej
informacji nie dostaja Klienci POLPAK-T.... Dlaczego miesiac temu gdy mialem
problemy z mailbombingiem i zadzwonilem do lokalnego oddzialu POLPAK-T to
wiekszosc pracownikow nie wiedziala do kogo mnie dalej skierowac.. Dopiero
jedna osoba przypomniala sobie ze powstal jakis dzial Bezpeiczenstwa, ze
dzial chyba jest tajny i tak wogole to onim w samym POLPAK'u nic nie wiadomo
bo sie nie udziela na wewnetrznych listach ani nie dostali zadnego
oficialnego pisma...

Po kilku telefonach udalo mi sie oddnalesc Pana Dudka ktory przyjal odemnie
informacje... podal adres na podeslanie logow... Podeslalem... poczekalem
kilka dni... telefon... Pan Dudek stwierdzil ze jeszcze nie przejzal
logow... Ok... kilka dni.. telefon... Pan Dudek na urlopie do konca
miesiaca... ok... znowu kilka dni... telefon... pytanie jak tam wykrycie
sprawy... odpowiedz: HomeNet??? logi???? prosze jutro zadzwonic to poszukam
Panstwa sprawy... next day... telefon... a mam panstwa... sprawa numer
dwiescie iles tam (az czkawki dostalem jak to uslyszalem).. abonament
wykryty... byl telefon do niego... wiecej informacji podac nie moge...

Wszystko bylo by ok... gdyby nie wyglad calej procedury... ktory powoduje ze
jakos nie ufam zapewnieniu ze abonament zostal wykryty i byl telefon do
niego... I domniewam ze nie jestem jedyny...

jak dla mnie to w ramach nowego desingu www.tpnet.pl powinna znalesc sie tam
conajmniej osobna strona... informujaca ze polaczenia z 020 sa logowane...
z danymi typu co mozna a czego nie mozna via 0202122.. z pelnym kontaktem na
Pana Dudka... z opisem procedury zglaszania przez adminow prob wlaman.. z
podaniem przykladow juz wykrytych przypadkow (tam gdzie nie mozna podac
danych osobowych mozna je utajnic)... Czy to jest takie trudne?