Re: rejestracja polaczen

Autor: Wojtek Malek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 09:33:39 MET DST

Steven Jurczyk wrote:

> [...]
> logi..a tpsa wykonuje we wlasnym zakresie takie procedury... oczywiscie
> musialo by istniec jakies zapewnienie ze te podsylane logi nie ida do
> null'a - my tego sprawdzic nie mozemy (choc czasami mozna - sam fakt
> znikniecia jakiegos zjawiska jest dowodem ze cos jednak byla tam
> zalatwione). Dodatkowo mozna by udukumentowac przypadki na np. WWW, bez
> podawania cech charakterystycznych (w stylu w dniu x osobnij Wojtek K.
> wlamal sie do firmy Y. osoba zostala zlokalizowana w ciagu 6 godzin od
> wlamania (ja chyba snie ;-)) i zostal jej odlaczony dostep do Inetu do

Dokladnie tak to wyglada, w nastepnym kroku odcinany jest telefon lub jesli
pokrzywdzony sobie tego zyczy, kieruje sprawe do Prokuratury.Oficjalny adres na
ktory nalezy kierowac wszelkie sprawy dotyczace naduzyc w Internecie (dotyczace
klientow TP S.A.) nalezy kierowac na adres abuse_at_tpsa.pl lub kontak
telefoniczny: +48 22 6256457x165 - 168 - p. Marek Dudek

Moze maly felieton?

Wojtek Malek