Re: rejestracja polaczen

Autor: Przemyslaw Baszkiewicz (bp17_at_twarda.pan.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 11:19:08 MET DST

> Oficjalny adres na ktory nalezy kierowac wszelkie sprawy
> dotyczace naduzyc w Internecie (dotyczace klientow TP S.A.) nalezy
> kierowac na adres abuse_at_tpsa.pl

Jasne. Tu poczta raz nie dochodzila przez przynajmniej trzy dni bo "byly
jakies problemy", a potem okazalo sie ze wszystko przyszlo jako jeden duzy
plik (moj i 30 innych maili czekajacych nie wiem jak dlugo). Takie
kontakty nalezy uznac za wrecz grozne i nie powinno sie nikogo wprowadzac
w blad podajac je.

> lub kontak telefoniczny: +48 22
> 6256457x165 - 168 - p. Marek Dudek

A tu dowiedzialem sie, ze wszystkie procedury sa wewnetrzne, tajne, i
zebym o nic nie pytal bo skad oni wiedza ze nie jestem hackerem. Nie
powiedza mi nic, bo moze jeszcze chce znac ich tajne narzedzia. Jak sobie
to przypomne to jeszcze dzisiaj robi mi sie usmiech od ucha do ucha.

Jesli juz ma byc cos robione, to powinno byc to robione profesjonalnie, bo
inaczej jest wrecz zagrazajace: moze uderzyc w ludzi niewinnych a
poszkodowanych narazic na jeszcze wieksze problemy.

> Moze maly felieton?

A moze wobec tego wiecej jawnosci co do "tajnych wewnetrznych procedur" na
www? Jesli mozna wszystko dokladnie ustalic, to co za problem zeby
wszystkich o takiej mozliwosci poinformowac? Moze jakies oficjalne pismo,
ze "to sie u nas robi tak i tak"?

Przemek Baszkiewicz