Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Bartek Rozkrut (madey_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 11:02:53 MET DST

On Thu, 13 Aug 1998, Piotr Strzyżewski wrote:

> Nie. :-)))
Moze jak sie TPSA sprywatyzuje ???
Moze cos wtedy drgnie... ?

> Inne tez sa do kitu.
Jaka maja przepustowosc ?

> 2???? Ja bym zekl ze wiecej... A Pol34? To sa dopiero predkosci, a nie
> jakis tam NASK czy TPSA ze szkieletem na 2MB. Do dzis nie moge sie
> nadziwic jak z Gliwic do ICM'u mam 150 KB/s (oczywiscie wieczorem bo w
> dzien spada do 80 - ale tez cos).
O kontakcie Krakowa z Warszawa nie wspomne, bo to jest chyba najgorsze
polaczenie(szybciej juz przez stany)...
A najgorsze jest to ze mirror sunsite'a jest w Waw'ie !!!
Musze przyznac ze mam szybsze transfery z sunsite.unc.edu niz z
sunsite.icm.edu.pl

Pol34 - cos o tym czytalem, ale beda podpinac tylko DUZE uczelnie ?

> Krakow ma sie niedlugo podpiac do Pol34 (na razie tylko Cyfronet, potem
> dopiero AGH, UJ i Polibuda - ale trzeba miec nadzieje - moze caly Krakow
> sie przylaczy).
Ile sie placi za podpiecie ? (pytam z ciekawosci - sam jestem podpiety do
cyfronet'u i chcialbym wiedziec ile kosztuje przypiecie do Pol34)

--
e-mail's : madey_at_rhea.ids.pl , madey_at_viii-lo.krakow.pl