Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Piotr Strzyżewski (gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 10:21:41 MET DST

Bartek Rozkrut wrote:

> Witam
>
> Korzystam z lacza podpietego do NASK'u...
> I mam pytanie :
> Czy NASK i TPSA _KIEDYKOLWIEK_ sie dogadaja i postawia porzadne bramki
> pomiedzy swoimi sieciami ???

Nie. :-)))

> Bo w tej chwili sytuacja wyglada FATALNIE!
> nie wiem jak z innymi bramkami - pisze o bramce
> tpsa-nask-e0.krakow.tpsa.pl

Inne tez sa do kitu.

> Transfery przez ta bramke sa gorzej niz fatalne...
> (choc nie mam porownania z innymi bramkami)
>
> W tej chwili tworzy sie paradokslana sytuacja - powstaja 2 (odrebne) sieci
> w Polsce !

2???? Ja bym zekl ze wiecej... A Pol34? To sa dopiero predkosci, a nie
jakis tam NASK czy TPSA ze szkieletem na 2MB. Do dzis nie moge sie
nadziwic jak z Gliwic do ICM'u mam 150 KB/s (oczywiscie wieczorem bo w
dzien spada do 80 - ale tez cos).

> Jak sie lacze przez 0-20... wtedy nie mam szybkiego dostepu do serwera
> podpietego do NASK'u...(ale serwy podpiete do TPSA chodz szybko) wiec
> lacze sie przez provider'a ktory jest podpiety do nask'u...(i tak w kolko)
> PARANOJA

Krakow ma sie niedlugo podpiac do Pol34 (na razie tylko Cyfronet, potem
dopiero AGH, UJ i Polibuda - ale trzeba miec nadzieje - moze caly Krakow
sie przylaczy).

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski