Re: podkupywanie domen

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 11:01:47 MET DST

On Thu, 13 Aug 1998, Piotr Strzyżewski wrote:

> Wypraszam sobie (w imieniu mojej firmy i naszego klienta). Od dawna
> istnieje domena silesia.pl obslugiwana przez Centrum Komputerowe
> Politechniki Slaskiej i w tej domenie (obok kilku innych firm i

Nie chciałem nikogo urazić. Skoro silesia.pl istnieje i znajduje się "w
dobrych rękach", to można jedynie się cieszyć. A co z pomorze.pl i
mazowsze.pl ? Dlaczego nie są przydzielone organizacjom, o których pisał
Michal ? Bo stosowne organizacje nie istnieją / nie mają pojęcia o czymś
takim jak domeny.

        Jacek