Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Piotr Strzyżewski (gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 14 Aug 1998 - 00:15:32 MET DST

Bartek Rozkrut wrote:

> Moze jak sie TPSA sprywatyzuje ???
> Moze cos wtedy drgnie... ?

Zartujesz prawda??? :-)))

> Jaka maja przepustowosc ?

Za male...

> O kontakcie Krakowa z Warszawa nie wspomne, bo to jest chyba najgorsze
> polaczenie(szybciej juz przez stany)...

Sa gorsze - wierz mi ;-)))

> A najgorsze jest to ze mirror sunsite'a jest w Waw'ie !!!
> Musze przyznac ze mam szybsze transfery z sunsite.unc.edu niz z
> sunsite.icm.edu.pl
>
> Pol34 - cos o tym czytalem, ale beda podpinac tylko DUZE uczelnie ?

To jest siec korporacyjna z wlasnym wyjsciem na swiat i bramka do TPSA i
chyba crossem (albo nawet i bramka) do NASKu. Calosc na szkielecie
34MB/s od PSE. W przyszlosci ma byc z tego Pol155. W tej chwili jest to
Politechnika Slaska (czyli Katowice, Gliwice, Zabrze i Sosnowiec
(gdzieniegdzie troche wolniej ale tylko chwilowo)), Poznanskie Centrum
Superkomputerowo-Sieciowe, Politechnika Gdanska, oraz Lodz (wyjscie na
swiat i bramka do TPSA (oraz cross/bramka do NASKu) jest w Pabianicach),
poza tym na razie 2MB Wroclaw i Bialystok. Mowi sie o szybkim
przylaczeniu Krakowa (glownie Cyfronet), Warszawy i Torunia. Jest to
glownie siec LIR'ow zwiazanych z edukacja w Polsce. Czy cos wiecej
jeszcze mam napisac?

> Ile sie placi za podpiecie ? (pytam z ciekawosci - sam jestem podpiety do
> cyfronet'u i chcialbym wiedziec ile kosztuje przypiecie do Pol34)

To sa koszta Twojego providera (Cyfronet) - Tobie raczej polepszy sie
jakosc polaczenia niz cena tegoz (nasi klienci nic wiecej nie placa - po
prostu jest lepsze lacze i tyle).

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski