Nowy cennik NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 14:46:45 MET DST

Prawdę mówiąc to się nieco dziwię że nowy cennik NASK który ma jakoby
obowiązywać od 1 lipca 1998 (jakoby gdyż dowiedziałem się o nim
właśnie tutaj - oficjalnie do dziś nie dostaliśmy żadnego pisma
w tej sprawie od NASK) jakoś poza sprawą domen nie wywołuje żadnych
kontrowersji. Czyżby już wszyscy się odłączyli od NASK? -)

Ja po pierwsze nie za bardzo ten cennik rozumiem, ale z tego co
zdążyłem zrozumieć to będę płacił wielokrotnie więcej za te
same łącza. Mianowicie łącze Ethernet na światłowodzie przy ruchu
rzędu 9-10 Gbps miesięcznie i mniej więcej 60% ruchu zagranicznego
zdrożeje co najmniej 4-krotnie.

Od jakiegoś czasu jakość połączeń spadła (z powodu rezygnacji przez
NASK łącza do USA) - ceny się nie zmieniły, czyli de facto mieliśmy
pierwszą podwyżkę i to bez żadnego uprzedzenia czy choćby wyjaśnienia.
Teraz kolejna - też jakby cichaczem. O tym że NASK od ponad 6 miesięcy
nie raczy odpowiedzieć na żadne pismo w wiecznym sporze PSE o rachunki
to już nie wspomnę.

I tak się głośno zastanawiam - jaki cel temu przyświeca?
Pozbycie się wszystkich klientów?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.