Re: Nowy cennik NASK

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 20:26:36 MET DST

NoSpam_and_at_andy.pse.pl (Andrzej Bursztynski) writes:

> Prawdę mówiąc to się nieco dziwię że nowy cennik NASK który ma jakoby
> obowiązywać od 1 lipca 1998 (jakoby gdyż dowiedziałem się o nim
> właśnie tutaj - oficjalnie do dziś nie dostaliśmy żadnego pisma
> w tej sprawie od NASK) jakoś poza sprawą domen nie wywołuje żadnych
> kontrowersji. Czyżby już wszyscy się odłączyli od NASK? -)

A nie? Moze poza PSE i ICM...

Przynajmniej wiekszosc osob/firm, ktore znam, a ktore mogly sie odpiac
od NASK, zrobily to dawno. Ciekawe kiedy bedzie sie mozna odpiac takze
z DNSami.

W zasadzie to ten proces powinien spowodowac znaczna poprawe jakosci
uslug NASK - mniej klientow, mniej ruchu - lacza te same (-USA).

Spowodowal?

--
Krzysztof Halasa