Re: (fwd) Re: Roczne oplaty za domeny!!!

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 14:43:29 MET DST

On Fri, 26 Jun 1998, Marek Baczek wrote:

> Marcin Bochenek <bomart_at_ceti.com.pl> wrote in message
> 6mvv94$a3p$1_at_druid.ceti.com.pl...

> podst.
> >
> Rozumiem, ze cytujesz odpowiedz na swoj list do NASKu?
> Na NASKowym www nie znalazlem tej informacji (moze zle szukalem).

> P.S. Jakby ktos z NASKu mogl autorytatywnie na ten temat napisac, to
> wiele osob byloby zadowolonych - Mirek, ostatnio zaczales czytac znow
> polipa, odezwij sie!
Polipa czytam "od zawsze", ale po prostu raczej sie nie odzywam. No,
chyba ze trafia sie cusik bardzo jadowicie wrednego. Wtedy odpowiadam
pieknym za nadobne...
Niestety nie potrafie wypowiedziec sie autorytatywnie n/t cennika. Sorry,
ale po prostu nie znam sie na tym. Jestem zwyklym klepaczem klawiaturowym
najnizszego szczebla i nie czaje tych niuansow cennikowych. Moze rzucic
pytanie do kontakt_at_nask.pl...

-Mirek

PS:
W postingach na polipa reprezentuje tylko siebie.