Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: : (adres_at_podpis)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 18:58:45 MET DST

: co oznacza wyraz ZADKOWAC?
To pytanie do Pana. Uzyl Pan slowa "upozadkowac", ktorego
nie znam, a najblizszym znanym mi slowem jest zadek.

: To bedzie tylko rozwalenie calej struktury internetu
Jakiej struktury? Czy moglby ja Pan opisac?

: ale ja nie slyszalem zeby ktos cos takiego wymyslil
Czy wedlug Pana przekresla to definitywnie istnienie takiego pomyslu?
Serwery miejskie, regionalne i branzowe.

: 0 dzialalnosci pozytecznej,bylebytylko zarobic!
Czy ma Pan jakies podstawy do tego typu twierdzen?

: WIesz ile procent to panie?
Ile procent czego? Populacji, uzytkownikow internetu, jednej z druzyn
pilkarskich na mistrzostwach swiata we Francji?

: Tak!Pozadkowanie zalicza sie do ofert towarzyskich
W takim razie wysyla Pan swoje listy na zly adres.

: Czyzby zadna nie chciala?
Czego?

: (reprezentujesz ja?)

: email: tom malpka sprint dot komercyjny dot tutaj
Bardzo sie ciesze, ze stalem sie dla Pana wzorem do nasladowania,
ale prosze sie zdecydowac na ktorys z ponizszych wariantow.
a) tom monkey sprint dot commercial dot here,
b) tomek malpka [sprint|bieg] kropka komercyjny kropka tutaj.

Artur Grzymala
email: artur malpka zoo tutaj