Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: [Tomek] (nspam*tom_at_sprint.com.pl)
Data: Sun 21 Jun 1998 - 18:05:47 MET DST

>Centrum Oprogramowania nie chce nikogo i niczego zadkowac. Czy moglby
MOge wiedziec co oznacza wyraz ZADKOWAC?
>Pan blizej opisac tego typu stosunki miedzy firma a internetem?
To bedzie tylko rozwalenie calej struktury internetu a nie upozadkowanie go.
Gdyby istnial powszechny spis serwerow I-netu to wtedy by sie cos takiego
MOZE przydalo,ale ja nie slyszalem zeby ktos cos takiego wymyslil
>: Chca raczej nahapac sie kasy!
>Czy ma Pan jakies podstawy do tego typu twierdzen?
0 dzialalnosci pozytecznej,bylebytylko zarobic!
>: Panowie!
>Czy zapomnial Pan o Paniach z powodu zadkowania?
O jakie ZADKOWANIE?
WIesz ile procent to panie?
>: Panowie!Jak chcecie upozadkowac
>Czy to jest grupa z ofertami agencji towarzyskich?
Tak!Pozadkowanie zalicza sie do ofert towarzyskich
>: niezlego burdelu
>Wnioskuje o utworzenie pl.soc.sex.oferty.
Skoro takie masz z tym skojarzenia to prawdopodobnie bardzo
czesto odwiedzasz to miejsce?Czyzby zadna nie chciala?

>: na to poszedlby chyba tylko kompletny idiota!
>Zgadzam sie z przedmowca.
to na cholere prowadzisz ta firme?
(reprezentujesz ja?)

>: tak jak to jest w stanach
>Jezeli chce Pan, zeby polski internet byl taki jak amerykanski, to
>prosze sie poslugiwac jezykiem angielskim, jezeli takim sie tam
>posluguja, a nie polskim, jezeli takim sie Pan posluguje.

WHy not?Man!Think what you are writing!That's B-U-L-l-S-H-I-T!!

>Artur Grzymala
>email: artur malpka zoo tutaj
Tomek
email: tom malpka sprint dot komercyjny dot tutaj