Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Lukasz Grochal (lgrochal_at_bez.spamow.rmf.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 19:24:44 MET DST

W pl.listserv.polip :) pisze:
> : co oznacza wyraz ZADKOWAC?
> To pytanie do Pana. Uzyl Pan slowa "upozadkowac", ktorego
> nie znam, a najblizszym znanym mi slowem jest zadek.

        Hmm, gratuluje wysublimowanego dowcipu i gleboko przemyslanych
argumentow, wynikajacych - jak sadze - z wrodzonego zamilowania do
_wylacznie_merytorycznych_ dyskusji.

[ciach cala reszta...]

P.S. Panowie, czy naprawde sadzicie, ze dyskusja z anonimem argumentujacym
ad personam ma sens? Bo co do mnie, to wysiadam.

PLONK!

--
(-) Lukasz Grochal                               (for PGP key finger:)
                                          cypis_at_student.uci.agh.edu.pl