Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: [Tomek] (nspam*tom_at_sprint.com.pl)
Data: Mon 22 Jun 1998 - 15:46:55 MET DST

>: co oznacza wyraz ZADKOWAC?
>To pytanie do Pana. Uzyl Pan slowa "upozadkowac", ktorego
>nie znam, a najblizszym znanym mi slowem jest zadek.

Awiec obok upozadkowac w slowniku stoi zadek?? BUHAHAHA!!
Zrobilem blad(uporzadkowac) ,ale zeby od razu takie glupoty walic?
>: To bedzie tylko rozwalenie calej struktury internetu
>Jakiej struktury? Czy moglby ja Pan opisac?
No i nawet struktury sieci nie znaja..Serwery.

>: ale ja nie slyszalem zeby ktos cos takiego wymyslil
>Czy wedlug Pana przekresla to definitywnie istnienie takiego pomyslu?
>Serwery miejskie, regionalne i branzowe.
MOzesz mi pokazac liste wszystkich serwerow regionalnych na litere "o"?

>: 0 dzialalnosci pozytecznej,bylebytylko zarobic!
>Czy ma Pan jakies podstawy do tego typu twierdzen?
Jak jozmowilem..Takie "przadkowanie" nie ma najmniejszego sensu!

>: WIesz ile procent to panie?
>Ile procent czego? Populacji, uzytkownikow internetu, jednej z druzyn
>pilkarskich na mistrzostwach swiata we Francji?
Procet uzytkownikow sieci

>: Tak!Pozadkowanie zalicza sie do ofert towarzyskich
>W takim razie wysyla Pan swoje listy na zly adres.
(??IDIOTA??)
>: Czyzby zadna nie chciala?
>Czego?
Sam sie domysl
>: (reprezentujesz ja?)

>: email: tom malpka sprint dot komercyjny dot tutaj
>Bardzo sie ciesze, ze stalem sie dla Pana wzorem do nasladowania,
>ale prosze sie zdecydowac na ktorys z ponizszych wariantow.
Panska podstawa powinna byc wzorem dla wsystkich!
>a) tom monkey sprint dot commercial dot here,
BUHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA!!!
Od kiedy @ jest rownoznaczne z monkey?
(Ale idiota)
Przeciez @ = po anigielsku "at",wiec podpisuje sie:
tom at sprint dot commercial dot here.