Re: Ratunku!, czyli jak to Centrum Komputerowe porządkuje Internet.

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 00:01:39 MET DST

Michal Jaskolski <jj_at_sprint.pl> wrote:
> Od jakiegoś czasu prowadzę stronę zespołu Kult (http://kult.art.pl). Kilka dni
> temu otrzymałem list z pytaniem czy nie chciałbym udostępnić stronę pod adresem
> kult.muzyka.pl. Cel - "uporządkowanie" Internetu. Zdziwiłem się.
> Domena muzyka.pl? I NASK to zarejestrował?
> Zajrzałem na www.muzyka.pl ...
> Okazało się, że tajemnicze "Centrum Komputerowe" wykupiło legalnie (!?) w NASKu
> następujące domeny:

Nie daj się! ;-)
Taki proceder powinien być w jakiś sensowny sposób zabroniony. W Stanach też
paru osobników chciało w ten sposób zarobić, ale ostudzono ich zapędy, (nie
wiem dokładnie w jaki sposób) urząd antymonopolowy czy cuś w tym stylu...

P.S.
Pozwolę sobie przy okazji na drobną pochwałę.

Strona Kultu jest jedną z nielicznie wykonanych i profesjonalnie
prowadzonych stron WWW w Polsce ;-) Bez tzw. wodotrysków, nieużytecznych
ramek, ruchomych obrazków, no ale to może temat na pl.comp.www ;-)

--
                            _Lukasz Trabinski_
 PGP key: finger lukasz_at_inx.pm.waw.pl, http://www.pm.waw.pl/~lukasz/ Irc:Aero