Re: Ratunku!, czyli jak to Centrum Komputerowe porządkuje Internet.

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 01:53:37 MET DST

Lukasz Trabinski napisał(a) w wiadomości: <6m6q03$h48$1_at_lt.dom>...

>W Stanach też
>paru osobników chciało w ten sposób zarobić, ale ostudzono ich zapędy, (nie
>wiem dokładnie w jaki sposób) urząd antymonopolowy czy cuś w tym stylu...

Z tego co wiem nic takiego nie mialo miejsca, a zarabiac w ten sposob
zarabiaja.
Ostatnio nawet ktos tam chcial oferowal mi cala game domen .com ze slowem
tourism, chwala Bogu ze kupilem juz travel-poland.pl i mam to zglowy.

Pozdrawiam,

    Szymon Grabowski
    G&G INTERNATIONAL AGENCY
    ph./fax +48 58 663-93-48
    e-mail: szymon_at_gg.pl
    http://www.travel-poland.pl - TRAVEL POLAND
    ICQ: 9062488
    "Struggling for excellence in Web design & marketing"