Ratunku!, czyli jak to Centrum Komputerowe porządkuje In

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_sprint.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 21:55:04 MET DST

Od jakiegoś czasu prowadzę stronę zespołu Kult (http://kult.art.pl). Kilka dni
temu otrzymałem list z pytaniem czy nie chciałbym udostępnić stronę pod adresem
kult.muzyka.pl. Cel - "uporządkowanie" Internetu. Zdziwiłem się.
Domena muzyka.pl? I NASK to zarejestrował?
Zajrzałem na www.muzyka.pl ...
Okazało się, że tajemnicze "Centrum Komputerowe" wykupiło legalnie (!?) w NASKu
następujące domeny:

audio.pl
bank.pl
biuro.pl
budownictwo.pl
car.pl
dvd.pl
expo.pl
farby.pl
film.pl
foto.pl
game.pl
handel.pl
hobby.pl
hotel.pl
klinika.pl
kolonie.pl
komputer.pl
kosmetyki.pl
leasing.pl
lek.pl
lekarstwo.pl
live.pl
mag.pl
market.pl
meble.pl
medycyna.pl
mieszkanie.pl
moda.pl
motor.pl
music.pl
muzyka.pl
news.pl
office.pl
praca.pl
prasa.pl
print.pl
radio.pl
relax.pl
rent.pl.
sport.pl
sztuka.pl
tour.pl
tv.pl
ubezpieczenia.pl
urlop.pl
uroda.pl
video.pl
wczasy.pl
zdrowie.pl

co.pl
eu.pl
or.pl

arts.pl
firm.pl
rec.pl
store.pl

kino.waw.pl
klub.waw.pl
lo.waw.pl
pub.waw.pl
taxi.waw.pl

morze.pl
wielkopolska.pl

cup.pl
s-ka.pl
wyborcza.pl
zoo.pl

Adres w jednej z tych domen kosztuje jedyne 180 zł + VAT / rok.
I co wy na to?

Michał Jaskólski

--
 << KULT - oficjalna strona zespołu >>