Re: Intenet party

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 15 Jun 1998 - 06:41:39 MET DST

Patryk Wojcik <patrykw_at_kki.net.pl> wrote:
: Witam
: Razem z kumplem mamy w planach zorganizowanie internet party
: w Sandomierzu. Oczywiscie wszystkich serdecznie zapraszam,
: ale nie o tym chcialem tutaj pomowic:))
: Jeszcze nie wiem jakiego rodzaju lacze uda nam sie wyciagnac
: od tpsa i czy w ogole cos z tego wyjdzie. Jesli cos z tego wyjdzie
: to trzeba bedzie polaczyc kilka komputerkow w siec.
: Jakoze jeszcze sie w to nie bawilem, dlatego mam kilka pytan
: z tym zwiazanych.
: 1.Ile komputerow da sie polaczyc na jednym polaczeniu isdn
: tak aby dzialaly w zadowalajacy sposob
: 2.Jak wyzej stymze przy zwyklym laczu modemowym.
: 3.Jaki system wybrac? Mysle o linuxie jako serwer a reszta na shicie.

Wydaje mi się że dobrze by było żeby przynajmniej organizator wiedział coś o
tym internecie .. chyba, że to ma party dla wielbicieli takiej ikonki na
desktopie (?).

: Jesli bede mial dalsze pytania to jeszcze zapytam.
: btw: czy ktos z was organizowal juz cos takiego?
: moze dalby pare rad, wskazowek, itp?

Lepiej się dowiedź coś na temat tego internetu, bo jeszcze niedaj ktoś Cię
na tym przyjęciu spyta o to co to jest ten internet.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*