Intenet party

Autor: Patryk Wojcik (patrykw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 21:50:24 MET DST

Witam
Razem z kumplem mamy w planach zorganizowanie internet party
w Sandomierzu. Oczywiscie wszystkich serdecznie zapraszam,
ale nie o tym chcialem tutaj pomowic:))
Jeszcze nie wiem jakiego rodzaju lacze uda nam sie wyciagnac
od tpsa i czy w ogole cos z tego wyjdzie. Jesli cos z tego wyjdzie
to trzeba bedzie polaczyc kilka komputerkow w siec.
Jakoze jeszcze sie w to nie bawilem, dlatego mam kilka pytan
z tym zwiazanych.
1.Ile komputerow da sie polaczyc na jednym polaczeniu isdn
tak aby dzialaly w zadowalajacy sposob
2.Jak wyzej stymze przy zwyklym laczu modemowym.
3.Jaki system wybrac? Mysle o linuxie jako serwer a reszta na shicie.

Jesli bede mial dalsze pytania to jeszcze zapytam.
btw: czy ktos z was organizowal juz cos takiego?
moze dalby pare rad, wskazowek, itp?