Re[2]: Intenet party

Autor: Patryk Wojcik (patrykw_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Jun 1998 - 00:54:54 MET DST

TK> Wydaje mi się że dobrze by było żeby przynajmniej organizator wiedział coś o
TK> tym internecie .. chyba, że to ma party dla wielbicieli takiej ikonki na
TK> desktopie (?).

Nie bardzo wiem o co ci chodzi i dlaczego twierdzisz ze nie mam
pojecia o internecie. Nie twierdze ze jestem jakims guru
czy jak to sie tam mowi:) ale wiedze na ten temat mam juz
dosc spora (prawie 2 lata buszuje po necie) i uwazam, ze
gdyby ktos zapytalby sie mnie co to jest internet to bylbym
w stanie odpowiedziec mu nieco wiecej niz ze jest to taka ikonka
na pulpicie.