Re: Apel do interlokutor^3w

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 18:34:59 MET DST

Wlodzimierz Lapot <lame_at_laptop.office.polbox.pl> wrote:
> trzy? czuj się szczęśliwy, tego bym w praktyce nawet nie zauważał, dziś
> wyłuskałem z inboxu 17, jak na ranek to całkiem nieźle, repertuar
> zwyczajowy - od ogłoszenia o finansowaniu, aż po powtórzony 4 razy cennik
> jakiejś firmy z załącznikiem 1.2MB Excel.

Tych ostatnich jest od jakiegoś czasu coraz więcej - ludzie zaczynają
myśleć [1] ;) Niestety większości nie mogę filtrować na sendmailu bo
przychodzą na adres firmy (alias do kilku osób). Zatem wstawiam ich
do .procmailrc - bardzo dobrze się sprawdza, szczególnie w przypadku listów
które mają kilkaset adresów w Cc. Jak poszczególni adresaci zaczynają
odpowiadać "dziękuję" albo "nie zamawiałem" (oczywiście z Cc do pozostałych
nieszczęśników), to wszystko jest odbijane do autora spamu. Taka historia
była jakiś czas temu z listami z zaproszenia_at_netpol.pl, niedawno zaś
z advert_at_netpol.pl oraz reklamą jakiegoś sklepu internetowego z xortech.com.pl.

[1] inaczej

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/