Re: Apel do interlokutor^3w

Autor: Wlodzimierz Lapot (lame_at_laptop.office.polbox.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 09:10:00 MET DST

Hi,

> Tych ostatnich jest od jakiegoś czasu coraz więcej - ludzie zaczynają
> myśleć [1] ;) Niestety większości nie mogę filtrować na sendmailu bo
Chyba przyswoję sobie "wstawki" [1] Myśleć "inaczej"? Owszem... właśnie
skasowałem spam... 4x to samo - list 800 linii + to samo w HTML +
załącznik (to samo) Word... :[==]

> przychodzą na adres firmy (alias do kilku osób). Zatem wstawiam ich
> do .procmailrc - bardzo dobrze się sprawdza, szczególnie w przypadku listów
> które mają kilkaset adresów w Cc. Jak poszczególni adresaci zaczynają
> odpowiadać "dziękuję" albo "nie zamawiałem" (oczywiście z Cc do pozostałych
> nieszczęśników), to wszystko jest odbijane do autora spamu. Taka historia
O ile autor spamu podawał adres na który możesz odpowiedzieć - ostatnio
coraz częściej trafiają mi się spamy które pointują do nieistniejącego
adresu e-mail w Reply-To (Sender jest tak samo fake), a jedynym kontaktem
(nie sprawdzałem) jest namiar snail-mail/telefon. Przoduje (w mojej
statystyce) wysyłanie z *.msn.com i *.ix.netcom.com, aczkolwiek nasi
krajowi spamerzy też nie pozostają w tyle.

> była jakiś czas temu z listami z zaproszenia_at_netpol.pl, niedawno zaś
> z advert_at_netpol.pl oraz reklamą jakiegoś sklepu internetowego z xortech.com.pl.
Netpol rulez ;) Abstrahując - właśnie dostałem mail w którym proponuje mi
się "easy" finansowanie mojego (którego nie mam i nie miałem) adult
site'a, a także drugi z początkiem w stylu "znając Pańskie kwalifikacje w
dziedzinie" - oczywiście dziedzinie która jest mi całkiem obca :')

[1] właśnie to zrobiłem ;)

Pozdrawiam
Włodek
v_W__W_v - Wlodzimierz Lapot - wlodek_at_polbox.pl - Polbox Webmaster
   oo VSL1-RIPE, 2:480/70.44 Phone/fax: +4822360259
  (..) ------------------ "Have you crashed your Windows today?"