Re: MAILBOOK

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 10:47:39 MET DST

Dariusz Margas wrote:
>: Hi hi... "Doskonały materiał"? Może i doskonały - kłopot w tym,
>: że raczej trudno będzie stwierdzić, kto to jest Bonik Kujany
>: lub Lech Szychowski, i czy oni w ogóle są... :)
>
>Podobnie jak trudno jest stwierdzic, ze za lech7_at_lech7... kryje sie jakis
>"Lech Szychowski", nawet jesli jakis "Lech Szychowski" tak twierdzi (i z
>cala pewnoscia jest Lechem Szychowskim). Z twojej wypowiedzi wynika wiec,
>ze adres e-mail nie ma nic wspolnego z danymi osobowymi (bo - jak mowi
>ustawa - nie pozwala okreslic tozsamosci osoby -> Art.6. ).
>
>Ciesze sie, ze przyznajesz mi racje .

> [...]

Co ma czekać - pokaż mi sąd i ekspertyzę która niezaprzeczalne stwierdzi
na podstawie listów w Usenet czy WWW że Margas to Margas, ATCOM to ATCOM,
Szychowski to Szychowski jeśli nie są to co najmniej napisy certyfikowane
elektronicznie..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.