Re: MAILBOOK

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 12:41:40 MET DST

On 98.05.12 Lech Szychowski pressed the following keys:

> hubpts_at_iname.com wrote:
>
> : Na marginesie, nie zdziwilby mnie fakt, gdyby dyrekcja firmy ATCOM,
> : majac przeciez tak doskonaly material w postaci Panstwa listow,
> : powziela kroki prawne przeciwko Szanownym Panstwu Internautom.
>
> Hi hi... "Doskonały materiał"? Może i doskonały - kłopot w tym,
> że raczej trudno będzie stwierdzić, kto to jest Bonik Kujany
> lub Lech Szychowski, i czy oni w ogóle są... :)

I tu dochodzimy do sedna sprawy -- najpierw trzeba będzie udowodnić Twoje,
moje i paru innych osób istnienie ;)

Gadzinka

--
---------------------[Gadzinka]--[http://gad.cs.net.pl/]--[Cyber Service]-
Software is like sex -- it's better when it's free.