Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 14:46:19 MET DST


Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> writes:

> >>>>> "Michał" == Michal Rolski <rolski_at_netoskop.chip.pl>:
> Michał> Poniewaz to my jestesmy wlascicielami, wiec na
> Michał> dowolnej zasadzie mozemy dyktowac warunki korzystania z naszego
> Michał> serwisu. Tym warunkiem jest ogladniecie reklamy w formie
> Michał> graficznej lub tekstowej. Ci ktorzy to obchodza to tak jakby
> Michał> weszli bez biletu, a to jest zwykla kradziez.
>
> Ech -- można by dyskutować czy to moralne czy nie, ale Twój
> autorytatywny ton i używanie słów typu "dyktować", "kradzież" i
> "licencja" sugerują, że macie jakiekolwiek podstawy prawne do wymagania
> czegokolwiek od kogokolwiek. Chętnie bym je ujrzał.
>
> Notabene, w Polsce nie można robić tego co jest nagminne w USA: "jeśli
> otwierasz to pudełko to akceptujesz nasze warunki licencji".

Która jest w pudełku...

Alex

-- 
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/
"Płynąć chcę na Wschód, za Suez, gdzie jest dobrem każde zło,
gdzie przykazań brak dziesięciu a pić można aż po dno" -- Kipling


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:13:43 MET DST