Re: Co sie dzieje z news.tpnet.pl ?

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 17:33:53 MET DST

Łukasz Rewerenda napisał(a) w wiadomości: ...

>Jeśli nie mafia newsowa, to masz coś nie tak z konfiguracją oprogramowania.
>U mnie jest w każdym razie w porządku - a ściągam stamtąd codziennie.
>
>Łukasz Rewerenda

Otrzynuje komunikaty w stylu:
- polaczenie z serwerem nie powiodlo sie
-wystapil blad przy probie polaczenia z konta news.tpnet.pl
-wystapil blad przy probie zainicjowania wewnetrznych danych dla grupy dyskusyjnej.... i tu
wymienione sa grupy ktore subskrybuje ....
co sie dzieje ???
Leszek
e-mail lkucz_at_kki.net.pl