Re: CO SIE DZIEJE????

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 11:14:51 MET DST

Paweł Krawczyk <kravietz_at_ceti.com.pl> wrote:
: Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
:>> Apropos pisania felietonów..
:>> http://nowafantastyka.sgh.waw.pl/ziemkiewicz.shtml
:> Wlasnie to przeczytalem ostatnio w "NF" i zabieram sie do repliki... :-)

: Nie warto. Przeczytaj najprzód "Pieprzony los kataryniarza" - literatura
: niezła, ale zrozumienie tematu nikłe. Na pohybel krossownicom ;)

Muszę się przyznać, że to do mnie Ziemkiewicz robi tę aluzję -
obśmiałem na zeszłorocznym Polconie zdanko o ruchu w sieci
"generowanym przez komputery, gatewaye, routery i crossownice" czy
jakoś tak, bo to przecież tak, jakby ktoś twierdził, że prąd w sieci
PSE generują gniazdka i transformatory... RAZ ewidentnie nie
zrozumiał o co chodziło. A polemizować chyba faktycznie nie warto,
zwłaszcza z autorem, który ex cathedra wygłasza sądy o przyszłości
technologii, o której nie ma większego pojęcia.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej