Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 10:30:05 MET DST

Lech Szychowski wrote:
>Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:
>
>:> Ale można mieć w domu więcej niż jeden komputer, prawda?
>: Mozna. Za cene dwoch abonamentow.
>
>Sorry, nie bierz tego jako osobisty przytyk, ale to IMHO jest
>po prostu kpina.

Co do kpin - moja matka ma kablówkę w AC i wpięte dwa telewizory.
I zapłaciła za podpięcie dwóch, abonament płaci taki sam jak za jeden.
Więc niby dlaczego z Internetem w kablówce miałoby być inaczej?
Takie pytanie będzie chyba często padać - my tutaj jesteśmy w stanie
zrozumieć argumentację (aczkolwiek zwykle się z nia nie zgodzimy) ale
ten słynny przeciętny użytkowników Windows dla którego ta cała zabawa
jest robiona - IMHO raczej nie zrozumie.

>:> Huba i tak mogę podpiąć, via maszyna, która będzie robić proxy/NAT.
>: Sprobuj :)
>
>Chętnie, jak/jeśli tylko załapię się na testową/pilotażową ofertę.
I ja też! I ja też! Jakby co - Ochota, okolice pl. Narutowicza. Pewnie
się opłaci skoro akademiki blisko..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.