Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 10:36:38 MET DST

Michal Rok wrote:

>Jesli wykryjemy, zrobimy ci kuku. Jesli jestes pewien ze nie wykryjemy,
>to mozesz placic zerowy abonament za tego drugiego peceta. Sprawa prosta
>:)

Tak z czystej ciekawości - i off-topic. A co zrobi AC jak ktoś się
w ogóle nielegalnie włączy do kablówki (TV)? Czy Internetu? I nie będzie
miał żadnej umowy cywilno-prawnej że jak dołączy drugi komputer to ma kuku?

Bardzo jestem ciekaw jak to prawnie wygląda, obawiam się że Polska słabo
broni prawa właściciela kablówki. W USA to kuku boli i to bardzo..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.